Minden hétre egy szerelmes dal

Minden hétre egy szerelmes dal

Stevie Ray Vaughan: Ain't Gone 'N' Give Up On Love (1985)

2023. július 23. - László Andor

Először egy vidám dalt terveztem, de a dolgok a héten nem alakultak túl fényesen. Közben két híres énekes is elhunyt a napokban, mindkettejüktől választhattam volna szerelmes dalt, de nem igazán tetszettek. Az utolsó pillanatban egy nyolcvanas évekből származó gyönyörűen-gyötrelmes blúz mellett döntöttem. Ebben a texasi gitáros a szerelem mellett mindenáron, makacsul kitartó férfi fájdalmát és örömét önti hangokba. Ez is azok közé a zenék közé tartozik, amikről a másik blogom végén írtam: máig nehezen tudom higgadtan hallgatni, lenyűgöz, mélyen átjár intenzitása, érzelmi ereje.

A sikerei csúcsán balesetben elhunyt Vaughan a dalt rendszeresen játszotta koncertjein is. Egy olyan változatot mellékeltem, ahol sajátos színpadi megjelenése (a kalap például elmaradhatatlan kelléke volt fellépéseinek) mellett a hangszerével végzett mutatványait is megcsodálhatjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://zenek-a-szerelemrol.blog.hu/api/trackback/id/tr718175475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása