Minden hétre legalább egy szerelmes dal

Minden hétre legalább egy szerelmes dal

Joan Armatrading: Love and Affection (1976)

2022. szeptember 04. - László Andor

Egy újabb különleges hanggal megáldott dalszerző-énekes-gitáros hölgy dala következik. A Karib-szigeteken (Saint Kitts és Nevisen) született Joan Armatrading Angliában nőtt fel, az alábbi egyik leghíresebb felvétele.

Kedves emlékek kötnek az énekesnő felfedezéséhez egy zuglói lakásban valamikor évtizedekkel ezelőtt, amikor egyetemistaként nem volt hol laknom, és néhány hétre befogadott magához egy szinte vadidegen, akinek azóta sem tudtam igazából megköszönni, meghálálni jótettét. Találtam nála néhány olyan kazettát is, amiket nem ismertem, akkoriban faltam a zenét, így sokat hallgattam őket - köztük ezt a számomra akkor ismeretlen előadót, akinek sajátos hangja és természetesen zenéje is hamar megtetszett. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zenek-a-szerelemrol.blog.hu/api/trackback/id/tr4317919225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása