Minden hétre egy szerelmes dal

Minden hétre egy szerelmes dal

Traveling Wilburys: Handle With Care (1988)

2023. december 31. - László Andor

Amikor először olvastam a Travelling Wilburys-ről, nem akartam hinni a szememnek. Ennyi híresség együtt... ráadásul többen közülük korábban nem játszottak együttesben (vagy ha igen, akkor egyértelműen ők voltak a frontemberek). Akkoriban pedig még nem is ismertem Jeff Lynne munkásságát, és valószínűleg Tom Pettyről sem sokat tudtam. Szóval igazi Supergroup ez - bár a tagok már nagyrészt túl voltak karrierjük zenitjén. Az alábbi dalt elsősorban derűs hangulata miatt választottam (no meg azért is persze, mert az 1980-as évekből származik). Vidámságban meg jó zenékben bővelkedő új évet kívánok!

A George Harrison által jegyzett dalt Tom Petty is eljátszotta együttesével és Jeff Lynne-nal közösen a Harrison emlékére 2002-ben tartott koncerten.

még vannak feldolgozások

A bejegyzés trackback címe:

https://zenek-a-szerelemrol.blog.hu/api/trackback/id/tr4918277541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása